دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

۳۴۰ بازديد

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

خیلی کم رخ میدهد که دو پیج یکدیگر را بلاک کنند و سپس بخواهند همدیگر را از بلاکی در آورند اما هنگامی که میخواهند یکدیگر را آنبلاک کنند عاجز از این کار خواهند بود زیرا هنگام مراجعه به صفحات یکدیگر برای رفع بلاک با صفحه ای تقریبا خالی روبرو خواهند شد از این رو امروز میخواهیم در مورد نحوه رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام صحبت کنیم.

 

اما برای رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام باید چه کرد؟ برای حل این مشکل نیاز به فرد یا پیج سومی داریم که به نحوی واسطه ای بین دو پیج بلاک شده باشد تا دسترسی این دو اکانت به همدیگر را فراهم کند. در واقعه پیج سوم یا همان پیج واسطه در قسمت دایرکت اینستاگرام اقدام به ایجاد گروه خواهد کرد و هر دو پیج مربوطه ای که میخواهند یکدیگر را آنبلاک کنند را در این گروه جدید عضو کرده تا دسترسی این دو پیج به یکدیگر را فراهم کند.

 

 

حتما بخوانید: رفع بلاک در اینستاگرام

 

 

ایجاد گروه در دایرکت اینستاگرام :

همانطور که توضیح دادیم برای حل این مشکل نیاز به یک پیج سوم یا همان واسطه داریم تا با ایجاد گروه امکان دسترسی دو پیج بلاک شده به همدیگر را فراهم کند. برای ایجاد گروه در دایرکت اینستاگرام مراحل زیر انجام دهید.

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

1_ وارد اکانت سوم  یا همان واسطه میشیویم و سپس در صفحه باز شده که همان صفحه هوم میباشد آیکون دایرکت که در گوشه بالای صفحه قرار دارد را لمس میکنیم.

2_ در صفحه باز شده که قسمت دایرکت اینستاگرام میباشد، آیکون + مانندی که در گوشه بالای صفحه قرار دارد را انتخاب میکنیم.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

3_ با انتخاب این صفحه ما وارد بخشی میشویم که دارای یک کادر میباشد که میتوانیم در کادر مربوطه هر اکانتی را با جستسجو اسم پیج آن اکانت را یافته و به آن پیام بفرستیم اما اگر قبل از ارسال پیام، بیش از یک پیج را در این کادر جستجو و انتخاب کنیم و سپس برای آنها پیام بفرستیم در واقعه ما توانسته ایم یک گروه ایجاد کنیم. خب هدف ما هم ایجاد گروه برای دو اکانتی بود که میخواستند همدیگر را با استفاده از این روش آنبلاک کنند پس آن دو اکانت را انتخاب و یک پیام برای آنها ارسال میکنیم.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

همانگونه که در تصویر بالا مشاهده میکنید ما این دو اکانت مربوطه را عضو یک گروه کردیم تا دسترسی آنها به یکدیگر را فراهم کنیم.

 

 

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام :

خب بعد از آنکه پیج واسطه دو پیج مربوطه که یکدیگر را بلاک کرده بودند را در یک گروه عضو کرد. گروه ایجاد شده برای این دو پیج در بخش دایرکت شان قابل رویت خواهد شد که این دو پیج برای اقدام به رفع بلاک دو طرفه در اینستاگرام باید وارد گروه ایجاد شده شوند و سپس طبق مراحل زیر اقدام کنند.

 

1_ بعد از ورود به گروه ایجاد شده باید اسم گروه که زیر عکس پروفایل کاربران آن گروه در بالای صفحه قرار دارد را لمس کنند.

2_ با لمس این نوشته شما وارد بخش جزئیات گروه میشوید که در این صفحه کاربران عضو شده در گروه را برای شما به نمایش گذاشته شده است و از اینجاست که پیج های بلاک شده میتوانند به همدیگر دسترسی پیدا کنند. حال یکی از طرفین بلاک شده باید اکانت دیگری را انتخاب کند تا وارد صفحه پروفایل آن پیج شده باشد.

 

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

3_  سپس آیکون سه نقطه در بالا قسمت راست صفحه را لمس کرده و بعد در کادر باز شده گزینه دوم یعنی unblock را انتخاب و سپس آن را تایید کرده تا اکانت مربوطه از طرف پیج اول آنبلاک شود.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

 

پیج دوم نیز میتواند از این روش اقدام به رفع بلاک پیج اول کند البته چون اکانت اول پیش قدم شد و بلاک دو طرفه بین خود و اکانت دوم را برداشت پیج دوم میتواند از راه های دیگر رفع بلاک در اینستاگرام اقدام به آنبلاک کردن پیج اول کند.

 

جمع بندی

با مطالعه مقاله امروز به راحتی میتوانید در صورت داشتن چنین مشکلی آن را با همکاری خود و دوستان تان رفع کنید البته روبرو شدن با چنین مشکلاتی و سپس در تلاش برای حل آن به ندرت رخ میدهد. به هر حال ما امروز خواستیم برای شما عزیزانی که مشکل رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام را داشتید با مطالعه این مقاله به راحتی این مشکلتان را حل کنید اگر تا بحال چنین تجربه ای داشتید میتوانید تجربه تان را با ما در میان بگذارید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.